Menu
Log in


Annual Conference - Conférence annuelle

  • 26 Oct 2020
  • 12:00 PM
  • 28 Oct 2020
  • 4:30 PM
  • Virtual Conference

Registration

  • For BSAC affiliate and associate members only (limit 1 delegate per member) - contact conferences@bsac-aegc.ca for more information.
  • BSAC Business Schools Members registration for up to 4 delegates, including 1 primary delegate plus up to 3 additional delegates from your school.

    Total Registration Fee - $175.00 plus $8.75 PST and $17.46 QST.

2020 Annual Conference

Our next Annual Conference will be held virtually, October 26-28, 2020. Sessions will run from about 11h00 to 16h30 EDT each day.

The 2020 BSAC Annual Conference explores the role of Canadian business schools in a post-COVID world, including: addressing impact; equity, diversity, and inclusion; fostering indigenous business education; attracting international students; facing increasingly complex and innovative global competition.

This year the conference is open to the primary representative from each school (normally the Dean or Director) plus up to five other delegates. Each school only needs to register once.

Days one and two will be open to all members, with up to six delegates from each institution. Day three will be open to deans / directors only.

A program can be found here.

This conference was originally scheduled to be held at the Faculty of Management, University of New Brunswick at Fredericton.

This conference is open to BSAC regular, affiliate and associate members only.

For more information, please contact us at conferences@bsac-aegc.ca.

Main sponsor:

Conference "host" school:

Conférence annuelle 2020

Notre prochaine Conférence annuelle se tiendra virtuellement du 26 au 28 octobre 2020. Les sessions se dérouleront d'environ 11h00 à 16h30 HAE chaque jour.

La Conférence annuelle 2020 de l'AEGC explore le rôle des écoles de gestion canadiennes dans un monde post-COVID, notamment les sujet liés à : l'impact ; l'équité, la diversité et l'inclusion ; la promotion de l'enseignement en gestion avec les peuples autochtones ; l'attraction des étudiants internationaux ; la concurrence mondiale de plus en plus complexe et innovante.

Cette année, la Conférence est ouverte au représentant principal de chaque école (généralement le doyen ou le directeur) et jusqu'à cinq autres délégués. Une seule inscription par école est nécessaire.

Les jours un et deux seront ouverts à tous les membres, avec jusqu'à six délégués de chaque institution. Le troisième jour sera ouvert aux doyens / directeurs uniquement.

Le programme est disponible ici.

Cette conférence devait initialement se tenir à l'École de gestion de l'Université du Nouveau-Brunswick à Fredericton.

Cette conférence est réservée aux membres réguliers, affiliés et associés de l'AEGC.

Pour plus d'information, contactez-nous à conferences@bsac-aegc.ca.

Commanditaire principal :


École "hôte" :


3000, Côte-Sainte-Catherine Road

Montreal H3T 2A7 (Quebec) Canada

Powered by Wild Apricot Membership Software